Széchenyi 2020

A Haréna Kft-nél új profil kialakítása: salátacsomagolás

 Fő profil: jégsaláta csomagolása az alábbi új csomagológéppel:

 


Fő profil: jégsaláta csomagolása az alábbi új csomagológéppel:


Csomagolás előtt vákuumhűtés:


A versenyelemzés metszetei

A piaci versenyt számos metszetben lehet elemezni. Semmiképpen nem célszerű versenytárs nélküli állapotot kimutatni, különösen nagy mennyiségben fogyasztott élelmiszeripari termékek esetén. Sőt ha elméleti síkon közelítjük meg a dolgot és a fogyasztóknál rendelkezésre álló pénzösszeget állandónak tekintjük, akkor a fogyasztói versenyben minden termék minden termékkel versenyez.

Egy olyan a versenyben, ahol a fogyasztók pénzét szeretné egyik vagy másik piaci szereplő megszerezni azzal, hogy kínál neki valamilyen terméket vagy szolgáltatást.

A marketingtervvel összhangban a versenyhelyzetet is három szinten vizsgáljuk A termékünk három szintje: Versenytársak:
Elemi haszon (előny): az éhség elűzése Minden olyan termék, amely azt a célt szolgálja, hogy a fogyasztó éhségét elűzze, megszüntesse. Ebben a megközelítésben versenytárs minden élelmiszer előállítással illetve forgalmazással foglakozó vállalkozás, legyen szó bármilyen élelmiszerről is.

Versenytársnak tekinthetjük az összes Magyarországon forgalmazott jégsaláta, és saláta termékek forgalmazással foglalkozó piaci szereplőket ebben a szegmensben.

Elvárt termék: jégsalátából sokkhűtővel frissen tartott darabolással előkészített vákuum csomagolású konyhakész illetve közvetlen fogyasztásra kész import jégsaláta Minden olyan versenytárs, aki saláták és azon belül import jégsaláta feldolgozásával és értékesítésével foglalkozik. Közelebbről a legmodernebb hűtési technológiát alkalmazó és a feldarabolt import jégsalátát forgalmazó vállalkozások.