Mórahalmi Mátyás király körút, Batthyány utca és a 0391 hrsz-ú út aszfaltburkolattal történő ellátása
Az északi lakópark gyűjtőutcáinak építésével egy időben a Homokhát Térségi Agrár-ipari Park déli részén szilárd burkolatú ipari út épült 5 m szélességben
Az Új Magyarország Fejlesztési terv keretében Dél-Alföldi Operatív Program pályázati kiírásban elnyert támogatásból 2010-ben hónapban megkezdődtek a Mátyás király körút és Batthyány utca II. szakaszának építési munkálatai. A Mátyás király körút Nagy Imre és a Batthyány utca közti szakasza, valamint a Batthyány utca fennmaradó részét látják el szilárdburkolattal. A megépülő utak 6 m széles, autóbusz közlekedésre alkalmas szerkezettel épültek meg. Az utak mellett egyoldali, térkő burkolatú 1,5m széles járda és mindkét oldali burkolt csapadékvíz elvezető csatorna épült, valamint mindkét oldalon fasor is telepítésre került.
Az északi lakópark gyűjtőutcáinak építésével egy időben a Homokhát Térségi Agrár-ipari Park déli részén szilárd burkolatú ipari út épült 5 m szélességben, amely a Röszkei utat és a Kissori utat köti össze az Erzsébet királyné útjától a Röszkei úti kanyarig.
I. ütem: Mátyás király körút nevű gyűjtő út hossza: 595,82 fm
II. ütem: Batthyány Lakos utca nevű gyűjtő út hossza: 129,8 fm
III. ütem: Mórahalom, 0391 hrsz-ú út szilárd burkolatú út hossza: 942,0 fm
A három útszakasz bruttó 150.691.187 forintért épült meg, melyből a támogatás a 90%-os.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósult meg.
Az északi lakópark gyűjtőutcáinak építésével egy időben a Homokhát Térségi Agrár-ipari Park déli részén szilárd burkolatú ipari út épült 5 m szélességben, amely a Röszkei utat és a Kissori utat köti össze az Erzsébet királyné útjától a Röszkei úti kanyarig.
I. ütem: Mátyás király körút nevű gyűjtő út hossza: 595,82 fm
II. ütem: Batthyány Lakos utca nevű gyűjtő út hossza: 129,8 fm
III. ütem: Mórahalom, 0391 hrsz-ú út szilárd burkolatú út hossza: 942,0 fm
A három útszakasz bruttó 150.691.187 forintért épült meg, melyből a támogatás a 90%-os.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósult meg.