Széchenyi 2020

Ügyintéző

Mórahalmi befektetési irodánk 4 órás munkarendbe keres ügyintéző munkatársat. Amennyiben precíz, megbízható, és többnyelvű kommunikációban is jártas szakember vagy, csatlakozz hozzánk!

Főbb feladatok:

  • Ügyfelek fogadása, információval való ellátása, kapcsolattartás.
  • Adminisztratív teendők ellátása, dokumentációk előkészítése.
  • Tárgyalások és egyeztetések szervezése, előkészítése.
  • Kapcsolattartás hazai és nemzetközi partnerekkel.

Elvárások:

  • Precíz, önálló munkavégzés.
  • Kiváló kommunikációs készség.
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office).

Előnyt jelent:

  • tárgyalóképes angol és/vagy kínai nyelvtudás, illetve hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.
  • Érettségi bizonyítvány megléte

Amit kínálunk:

  • Stabil, professzionális munkakörnyezet.
  • Rugalmas, 4 órás munkaidő.
  • Versenyképes juttatási csomag.
  • Szakmai fejlődési lehetőség egy dinamikusan fejlődő szektorban.

Jelentkezés módja: Kérjük, küldje el szakmai önéletrajzát és motivációs levelét a következő e-mail címre: irodabp2024@gmail.com

A tárgymezőben tüntesse fel: „Ügyintéző – Mórahalom”.