Ügyintéző
Mórahalmi befektetési irodánk 4 órás munkarendbe keres ügyintéző munkatársat. Amennyiben precíz, megbízható, és többnyelvű kommunikációban is jártas szakember vagy, csatlakozz hozzánk!
Főbb feladatok:
- Ügyfelek fogadása, információval való ellátása, kapcsolattartás.
- Adminisztratív teendők ellátása, dokumentációk előkészítése.
- Tárgyalások és egyeztetések szervezése, előkészítése.
- Kapcsolattartás hazai és nemzetközi partnerekkel.
Elvárások:
- Precíz, önálló munkavégzés.
- Kiváló kommunikációs készség.
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office).
Előnyt jelent:
- tárgyalóképes angol és/vagy kínai nyelvtudás, illetve hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.
- Érettségi bizonyítvány megléte
Amit kínálunk:
- Stabil, professzionális munkakörnyezet.
- Rugalmas, 4 órás munkaidő.
- Versenyképes juttatási csomag.
- Szakmai fejlődési lehetőség egy dinamikusan fejlődő szektorban.
Jelentkezés módja: Kérjük, küldje el szakmai önéletrajzát és motivációs levelét a következő e-mail címre: irodabp2024@gmail.com
A tárgymezőben tüntesse fel: „Ügyintéző – Mórahalom”.